Zur Funktion von Lerntagebüchern in der Lehrer/innenbildung. Potentiale für die Ausbildung und die Lehr-/Lernforschung

Hascher, Tina; Katstaller, Michaela; Kittinger, Cornelia (2012). Zur Funktion von Lerntagebüchern in der Lehrer/innenbildung. Potentiale für die Ausbildung und die Lehr-/Lernforschung. In: Bosse, Dorit; Criblez, Lucien; Hascher, Tina (eds.) Reform der Lehrerbildung in Deutschland, Österreich und der Schweiz, Teil 1. Theorie und Praxis der Schulpädagogik: Vol. 4 (pp. 117-140). Immenhausen bei Kassel: Prolog

[img] Text
Zur Funktion von Lerntagebüchern_Hascher et al._2012.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (483kB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

13 Central Units > Services of the Rector's Office > Collegium generale (CG)
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-934575-61-5

Series:

Theorie und Praxis der Schulpädagogik

Publisher:

Prolog

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

22 Sep 2014 08:26

Last Modified:

21 Aug 2024 09:48

BORIS DOI:

10.7892/boris.52530

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52530

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback