Hascher, Tina; Katstaller, Michaela; Kittinger, Cornelia (2012). Zur Funktion von Lerntagebüchern in der Lehrer/innenbildung. Potentiale für die Ausbildung und die Lehr-/Lernforschung. In: Bosse, Dorit; Criblez, Lucien; Hascher, Tina (eds.) Reform der Lehrerbildung in Deutschland, Österreich und der Schweiz, Teil 1. Theorie und Praxis der Schulpädagogik: Vol. 4 (pp. 117-140). Immenhausen bei Kassel: Prolog
Text
Zur Funktion von Lerntagebüchern_Hascher et al._2012.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (483kB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
13 Central Units > Services of the Rector's Office > Collegium generale (CG) 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-934575-61-5 |
Series: |
Theorie und Praxis der Schulpädagogik |
Publisher: |
Prolog |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
22 Sep 2014 08:26 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:48 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52530 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52530 |