Überlegungen über theoretische Zugänge zur Beschreibung und Erklärung des Lernens in der Schule. Bedeutung für die Lehrpraxis

Hascher, Tina (2011). Überlegungen über theoretische Zugänge zur Beschreibung und Erklärung des Lernens in der Schule. Bedeutung für die Lehrpraxis. In: Zlatkin-Troitschanskaia, Olga (ed.) Stationen empirischer Bildungsforschung. Traditionslinien und Perspektiven (pp. 295-304). Wiesbaden: Springer VS Verlag

[img] Text
Hascher_2011b.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (226kB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-531-17984-1

Publisher:

Springer VS Verlag

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

17 Oct 2014 08:16

Last Modified:

01 May 2017 12:57

BORIS DOI:

10.7892/boris.52532

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52532

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback