Hascher, Tina (2011). Überlegungen über theoretische Zugänge zur Beschreibung und Erklärung des Lernens in der Schule. Bedeutung für die Lehrpraxis. In: Zlatkin-Troitschanskaia, Olga (ed.) Stationen empirischer Bildungsforschung. Traditionslinien und Perspektiven (pp. 295-304). Wiesbaden: Springer VS Verlag
Text
Hascher_2011b.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (226kB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-531-17984-1 |
Publisher: |
Springer VS Verlag |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
17 Oct 2014 08:16 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:48 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52532 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52532 |