Lernprozessdiagnostik als Schlüssel zur Begleitung individuellen Lernens

Hascher, Tina (2009). Lernprozessdiagnostik als Schlüssel zur Begleitung individuellen Lernens. In: Weyringer, Sieglinde; Seyr, Bernhard; Oswald, Friedrich (eds.) ECHA-Österreich - ein Markenzeichen für Begabungsförderung und Schulentwicklung. Begabungskultur: Vol. 7 (pp. 135-149). Wien: Lit

[img] Text
Hascher_2009a.pdf - Accepted Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (176kB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7000-0920-7

Series:

Begabungskultur

Publisher:

Lit

Language:

German

Submitter:

Noemi Martina Casola

Date Deposited:

17 Oct 2014 08:38

Last Modified:

01 May 2017 12:57

BORIS DOI:

10.7892/boris.52548

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52548

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback