Hascher, Tina (2009). Lernprozessdiagnostik als Schlüssel zur Begleitung individuellen Lernens. In: Weyringer, Sieglinde; Seyr, Bernhard; Oswald, Friedrich (eds.) ECHA-Österreich - ein Markenzeichen für Begabungsförderung und Schulentwicklung. Begabungskultur: Vol. 7 (pp. 135-149). Wien: Lit
Text
Hascher_2009a.pdf - Accepted Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (176kB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-7000-0920-7 |
Series: |
Begabungskultur |
Publisher: |
Lit |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
17 Oct 2014 08:38 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:50 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52548 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52548 |