Ziele und Inhalte der Schulpädagogik - Anmerkungen aus entwicklungspsychologischer Perspektive

Hascher, Tina (1999). Ziele und Inhalte der Schulpädagogik - Anmerkungen aus entwicklungspsychologischer Perspektive. In: Badertscher, Hans; Grunder, Hans-Ulrich; Hollenstein, Armin (eds.) Brennpunkt Schulpädagogik. Die Zukunft der Schulpädgogik in der Schweiz. Schulpädagogik, Fachdidaktik, Lehrerbildung: Vol. 4 (pp. 257-272). Bern: Haupt

[img] Text
Ziele und Inhalte der Schulpädagogik_Hascher_1999.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (19MB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

3-258-06079-7

Series:

Schulpädagogik, Fachdidaktik, Lehrerbildung

Publisher:

Haupt

Language:

German

Submitter:

Michèle Karin Affentranger

Date Deposited:

18 Sep 2014 09:38

Last Modified:

21 Aug 2024 09:51

BORIS DOI:

10.7892/boris.52850

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52850

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback