Hascher, Tina (1999). Ziele und Inhalte der Schulpädagogik - Anmerkungen aus entwicklungspsychologischer Perspektive. In: Badertscher, Hans; Grunder, Hans-Ulrich; Hollenstein, Armin (eds.) Brennpunkt Schulpädagogik. Die Zukunft der Schulpädgogik in der Schweiz. Schulpädagogik, Fachdidaktik, Lehrerbildung: Vol. 4 (pp. 257-272). Bern: Haupt
Text
Ziele und Inhalte der Schulpädagogik_Hascher_1999.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (19MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
3-258-06079-7 |
Series: |
Schulpädagogik, Fachdidaktik, Lehrerbildung |
Publisher: |
Haupt |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
18 Sep 2014 09:38 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:51 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.52850 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/52850 |