Entre théologie, pédagogie et science des religions : L’évolution des manuels pour l’enseignement religieux en Suisse

Rota, Andrea; Desponds, Séverine; Fawer Caputo, Christine (2014). Entre théologie, pédagogie et science des religions : L’évolution des manuels pour l’enseignement religieux en Suisse. In: Willaime, J.-P. (ed.) Le défi de l’enseignement des faits religieux à l’école. Actes académiques (pp. 83-99). Paris: Riveneuve

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute for the Science of Religion
06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Walter Benjamin Kolleg (WBKolleg) > Center for Global Studies (CGS)

UniBE Contributor:

Rota, Andrea

Subjects:

200 Religion
300 Social sciences, sociology & anthropology
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-2-36013-223-2

Series:

Actes académiques

Publisher:

Riveneuve

Language:

French

Submitter:

Andrea Rota

Date Deposited:

26 Jan 2015 15:09

Last Modified:

25 Jul 2018 15:14

Uncontrolled Keywords:

Religion, Schule, Schweiz, Lehrbücher

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/62326

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback