Hagenauer, Gerda; Klass, Susi; Gläser-Zikuda, Michaela (2016). Emotionales Erleben von SchülerInnen im Kontext von Portfolioarbeit im Physikunterricht. In: Ziegelbauer, Sascha; Gläser-Zikuda, Michaela (eds.) Portfolio als Innovation in Schule, Hochschule und LehrerInnenbildung (pp. 100-116). Bad Heilbrunn: Klinkhardt
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education |
UniBE Contributor: |
Hagenauer, Gerda |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-7815-2129-2 |
Publisher: |
Klinkhardt |
Language: |
German |
Submitter: |
Gerda Hagenauer |
Date Deposited: |
23 Jan 2017 10:34 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:00 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/91208 |