Emotionales Erleben von SchülerInnen im Kontext von Portfolioarbeit im Physikunterricht

Hagenauer, Gerda; Klass, Susi; Gläser-Zikuda, Michaela (2016). Emotionales Erleben von SchülerInnen im Kontext von Portfolioarbeit im Physikunterricht. In: Ziegelbauer, Sascha; Gläser-Zikuda, Michaela (eds.) Portfolio als Innovation in Schule, Hochschule und LehrerInnenbildung (pp. 100-116). Bad Heilbrunn: Klinkhardt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education

UniBE Contributor:

Hagenauer, Gerda

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7815-2129-2

Publisher:

Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Gerda Hagenauer

Date Deposited:

23 Jan 2017 10:34

Last Modified:

05 Dec 2022 15:00

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/91208

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback