Monetäre Anreizgestaltung in Gründungsunternehmen

Hack, Andreas (2011). Monetäre Anreizgestaltung in Gründungsunternehmen. Entrepreneurship. Wiesbaden: SpringerGabler 10.1007/978-3-8349-6223-2

Full text not available from this repository. (Request a copy)

In einer umfangreichen empirischen Analyse untersucht Andreas Hack die Einstellung von Mitarbeitern gegenüber monetären Anreizen und die Auswirkungen unterschiedlicher Entlohnungsformen auf den Unternehmenserfolg von Gründungsunternehmen.

Item Type:

Book (Monograph)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Organization and Human Resource Management > Human Resource Management

UniBE Contributor:

Hack, Andreas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
600 Technology > 650 Management & public relations

ISBN:

978-3-8349-2861-0

Series:

Entrepreneurship

Publisher:

SpringerGabler

Language:

German

Submitter:

Claudia Probst

Date Deposited:

13 Jan 2017 15:15

Last Modified:

13 Jan 2017 15:15

Publisher DOI:

10.1007/978-3-8349-6223-2

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/92066

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback