Hascher, Tina; Hagenauer, Gerda (2018). Die Bedeutung von Qualitätsfaktoren des Unterrichts und Lernemotionen für das Wohlbefinden in der Schule. In: Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (eds.) Emotionen und Emotionsregulation in Schule und Hochschule (pp. 103-120). Münster: Waxmann
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina, Hagenauer, Gerda |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-8309-3756-2 |
Publisher: |
Waxmann |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
24 Apr 2019 16:24 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:47 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/125210 |