Die Bedeutung von Qualitätsfaktoren des Unterrichts und Lernemotionen für das Wohlbefinden in der Schule

Hascher, Tina; Hagenauer, Gerda (2018). Die Bedeutung von Qualitätsfaktoren des Unterrichts und Lernemotionen für das Wohlbefinden in der Schule. In: Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (eds.) Emotionen und Emotionsregulation in Schule und Hochschule (pp. 103-120). Münster: Waxmann

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina, Hagenauer, Gerda

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-8309-3756-2

Publisher:

Waxmann

Language:

German

Submitter:

Christine Alexandra Röthlisberger

Date Deposited:

24 Apr 2019 16:24

Last Modified:

05 Dec 2022 15:25

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/125210

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback