Ittner, Doris; Hascher, Tina (2018). Schulentwicklung - ein berufsethischer Imperativ? Prädiktoren der Innovationsbereitschaft im Kollegium aus der Sicht von Berner Schulleitungspersonen. In: Schärer, Hans-Rudolf; Zutavern, Michael (eds.) Das professionelle Ethos von Lehrerinnen und Lehrern (pp. 163-177). Münster: Waxmann
Text
Schulentwicklung - ein berufsethischer Imperativ__Ittner_Hascher_2018.pdf - Published Version Restricted to registered users only Available under License Publisher holds Copyright. Download (27MB) |
Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Ittner, Doris Magdalena, Hascher, Tina |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-8309-3830-9 |
Publisher: |
Waxmann |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
27 May 2019 16:18 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:47 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.128670 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/128670 |