Förderung der Lernfreude und Reduzierung der Angst im Mathematikunterricht auf der Sekundarstufe 1

Brandenberger, Claudia C.; Moser, Nicole (2018). Förderung der Lernfreude und Reduzierung der Angst im Mathematikunterricht auf der Sekundarstufe 1. In: Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (eds.) Emotionen und Emotionsregulation in der Schule und Hochschule (pp. 323-337). Münster: Waxmann

[img] Text
_F_Brandenberger & Moser[1][1].pdf - Accepted Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (423kB)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Brandenberger, Claudia Cristina, Moser, Nicole

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-8309-3756-2

Publisher:

Waxmann

Language:

German

Submitter:

Tanja Held

Date Deposited:

24 Feb 2020 15:38

Last Modified:

05 Dec 2022 15:36

BORIS DOI:

10.7892/boris.140002

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/140002

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback