Die Gestaltung forschungsbasierter Studien - Eine Herausforderung für die neue Pädagog*innenbildung

Hascher, Tina (2019). Die Gestaltung forschungsbasierter Studien - Eine Herausforderung für die neue Pädagog*innenbildung. In: Braunsteiner, Maria-Luise; Spiel, Christiane (eds.) PädagogInnenbildung. Festschrift für Andreas Schnider (pp. 33-39). Heiligenkreuz im Wienerwald: Be&Be Verlag

[img] Text
Die Gestaltung forschungsbasierter Studien_ Eine Herausforderung für die neue Pädagoginnenbildung_Hascher_2019.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (515kB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-903118-93-5

Publisher:

Be&Be Verlag

Language:

German

Submitter:

Christine Alexandra Röthlisberger

Date Deposited:

16 Jul 2020 10:13

Last Modified:

05 Dec 2022 15:39

BORIS DOI:

10.7892/boris.145083

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/145083

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback