Hascher, Tina; Hagenauer, Gerda (2022). Emotionen in Schule und Unterricht aus der Sicht empirischer Lehr-Lernforschung. In: Gläser-Zikuda, Michaela; Hofmann, Florian; Frederking, Volker (eds.) Emotionen im Unterricht. Psychologische, pädagogische und fachdidaktische Perspektiven (pp. 31-44). Kohlhammer
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research |
UniBE Contributor: |
Hascher, Tina, Hagenauer, Gerda |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-17-036306-9 |
Publisher: |
Kohlhammer |
Language: |
German |
Submitter: |
Michèle Karin Affentranger |
Date Deposited: |
27 Feb 2023 08:52 |
Last Modified: |
21 Aug 2024 09:45 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/179187 |