DigiPrim – L’état actuel de la numérisation au degré primaire. Version courte.

Herzing, Jessica M. E.; Röhlke, Leo (2024). DigiPrim – L’état actuel de la numérisation au degré primaire. Version courte. Interfaculty Centre for Educational Research (ICER), Université de Berne

[img]
Preview
Text
DigiPrim_L_etat_actuel_de_la_numerisation_version_courte_FR.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (543kB) | Preview

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Interfakultäres Zentrum für Bildungsforschung (ICER) > Zentrum für Bildungsforschung ICER (WISO)

UniBE Contributor:

Herzing, Jessica, Röhlke, Leo

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Interfaculty Centre for Educational Research (ICER), Université de Berne

Language:

French

Submitter:

Leo Röhlke

Date Deposited:

21 Jun 2024 09:33

Last Modified:

27 Jun 2024 12:00

Uncontrolled Keywords:

bilan, transformation numérique, éducation aux médias, directions d’écoles, enquête auprès des parents, enquête, évolution de l’école, 2e classe, école primaire.

BORIS DOI:

10.48350/197752

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/197752

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback