Selbst organisiertes Lernen -- Begriffsbestimmung, Wirkungserwartungen und Evaluation

Hilbe, Robert; Herzog, Walter (2012). Selbst organisiertes Lernen -- Begriffsbestimmung, Wirkungserwartungen und Evaluation. Deutschblätter, 64, pp. 12-19. Verein Schweizerischer Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer VSDL

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology

UniBE Contributor:

Hilbe, Robert, Herzog, Walter

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Publisher:

Verein Schweizerischer Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer VSDL

Language:

German

Submitter:

Tamara Leuenberger

Date Deposited:

25 Aug 2014 16:25

Last Modified:

05 Dec 2022 14:36

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58209

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback