Cock, J.

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Journal Article

Meier, Beat; Cock, J. (2010). Are correlated streams of information necessary for implicit sequence learning? Acta psychologica, 133(1), pp. 17-27. Amsterdam: Elsevier 10.1016/j.actpsy.2009.08.001

Conference or Workshop Item

Meier, Beat; Cock, J. (January 2014). Offline consolidation in implicit sequence learning (Unpublished). In: 9th Clinical Neuroscience Meeting. University of Berne, Switzerland. 01.2014.

Weiermann, B.; Cock, J.; Meier, B. (2011). What matters in implicit task sequence learning? International Conference on Memory, York, UK, Juli 2011.

Weiermann, B.; Cock, J.; Meier, B. (2011). Implizites Lernen von Aufgabensequenzen: Sensitivität gegenüber Stimulusexemplaren, Tagung experimentell arbeitender Psychologen, Halle, DE, März 2011.

Weiermann, B.; Cock, J.; Meier, Beat (2010). Was wird beim impliziten Lernen von Aufgabensequenzen gelernt: perzeptuelle Stimuluseigenschaften, Task-Sets oder korrelierte Informationsströme? In: 52. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP), 22.-24. März 2010, Saarbrücken (D). Deutsche Geselllschaft für Psychologie

This list was generated on Thu Nov 21 12:32:35 2024 CET.
Provide Feedback