Waber, Jennifer

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 6.

Journal Article

Hascher, Tina; Waber, Jennifer (2021). Teacher well-being: A systematic review of the research literature from the year 2000–2019. Educational research review, 34, p. 100411. Elsevier 10.1016/j.edurev.2021.100411

Waber, Jennifer; Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina; de Zordo, Lea (2021). Emotions in social interactions in pre-service teachers’ team practica. Teachers and teaching: theory and practice, 27(6), pp. 520-541. Taylor & Francis 10.1080/13540602.2021.1977271

Waber, Jennifer; Hagenauer, Gerda; De Zordo, Lea; Hascher, Tina (2018). Vertrauen im Teampraktikum. Journal für LehrerInnenbildung, 2018(1), pp. 13-18. Facultas

Book Section

Hascher, Tina; Waber, Jennifer (2020). Emotionen. In: Cramer, Colin; König, Johannes; Rothland, Martin; Blömeke, Sigrid (eds.) Handbuch Lehrerinnen- und Lehrerbildung. Utb: Vol. 5473 (pp. 819-824). Bad Heilbrunn: Klinkhardt

Hascher, Tina; Morinaj, Julia; Waber, Jennifer (2018). Schulisches Wohlbefinden: Eine Einführung in Konzept und Forschungsstand. In: Rathmann, Katharina; Hurrelmann, Klaus (eds.) Leistung und Wohlbefinden in der Schule: Herausforderung Inklusion (pp. 66-82). Weinheim: Beltz Juventa

Conference or Workshop Item

Waber, Jennifer; Hagenauer, Gerda; De Zordo, Lea (15 February 2018). Vertrauen im Teampraktikum (Unpublished). In: 6. GEBF-Tagung 2018 (Gesellschaft für empirische Bildungsforschung) - "Professionelles Handeln als Herausforderung für die Bildungsforschung". Basel. 15.02-17.02.2018.

This list was generated on Sat Dec 21 17:04:57 2024 CET.
Provide Feedback