Oswald, Esther; Rubeli, Benjamin; Valkanover, Stefan (25 May 2017). Effekte einer Lehrerinnen- und Lehrerweiterbildung zu selbstkonzeptförderndem Sportunterricht: Eine Evaluationsstudie. In: Zuber, Claudia; Schmid, Julia; Schmidt, Mirko; Wegner, Mirko; Conzelmann, Achim (eds.) Gelingende Entwicklung im Lebenslauf - 49. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft Sportpsychologie (asp) (p. 85). Bern: Universität Bern, Bern Open Publishing
|
Text
Abstract_asp2017_Oswaldetal_überarbeitet.pdf - Published Version Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY). Download (117kB) | Preview |
Official URL: http://www.asp2017.ch/
Item Type: |
Conference or Workshop Item (Abstract) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) > Sport Psychology and Research Methods |
UniBE Contributor: |
Oswald, Esther Katrin, Rubeli, Benjamin Michael, Valkanover, Stefan |
Subjects: |
700 Arts > 790 Sports, games & entertainment 100 Philosophy > 150 Psychology 300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-906813-42-4 |
Publisher: |
Universität Bern, Bern Open Publishing |
Language: |
German |
Submitter: |
Corinne Ammann |
Date Deposited: |
06 Sep 2017 09:09 |
Last Modified: |
02 Mar 2023 23:29 |
Related URLs: |
|
BORIS DOI: |
10.7892/boris.105133 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/105133 |