Effekte einer Lehrerinnen- und Lehrerweiterbildung zu selbstkonzeptförderndem Sportunterricht: Eine Evaluationsstudie.

Oswald, Esther; Rubeli, Benjamin; Valkanover, Stefan (25 May 2017). Effekte einer Lehrerinnen- und Lehrerweiterbildung zu selbstkonzeptförderndem Sportunterricht: Eine Evaluationsstudie. In: Zuber, Claudia; Schmid, Julia; Schmidt, Mirko; Wegner, Mirko; Conzelmann, Achim (eds.) Gelingende Entwicklung im Lebenslauf - 49. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft Sportpsychologie (asp) (p. 85). Bern: Universität Bern, Bern Open Publishing

[img]
Preview
Text
Abstract_asp2017_Oswaldetal_überarbeitet.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY).

Download (117kB) | Preview
Official URL: http://www.asp2017.ch/

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) > Sport Science I

UniBE Contributor:

Oswald, Esther; Rubeli, Benjamin and Valkanover, Stefan

Subjects:

700 Arts > 790 Sports, games & entertainment
100 Philosophy > 150 Psychology
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-906813-42-4

Publisher:

Universität Bern, Bern Open Publishing

Language:

German

Submitter:

Corinne Ammann

Date Deposited:

06 Sep 2017 09:09

Last Modified:

01 Nov 2017 15:53

Related URLs:

BORIS DOI:

10.7892/boris.105133

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/105133

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback