Rucker, Thomas (2021). Das Kontroversitätsgebot schulischen Unterrichts. Ein erziehungs- und bildungstheoretisch fundierter Interpretationsvorschlag. In: Drerup, Johannes; Zulaica y Mugica, Miguel; Yacek, Douglas (eds.) Dürfen Lehrer ihre Meinung sagen? Demokratische Bildung und die Kontroverse über Kontroversitätsgebote (pp. 31-43). Stuttgart: Kohlhammer
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science |
UniBE Contributor: |
Rucker, Thomas |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-17-039882-5 |
Publisher: |
Kohlhammer |
Language: |
German |
Submitter: |
Thomas Rucker |
Date Deposited: |
12 Jan 2022 09:48 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:56 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/162175 |