Reflektieren und Lernen mit Portfolios : theoretische Fundierung und empirische Überprüfung eines Portfolios an der Fachhochschule

Müller Fritschi, Elisabeth; Herzog, Walter; Schüpbach, Marianne (2013). Reflektieren und Lernen mit Portfolios : theoretische Fundierung und empirische Überprüfung eines Portfolios an der Fachhochschule. (Dissertation, Universiät Bern, Philosophisch-humanwissenschaftliche Fakultät, Institut für Erziehungswissenschaft)

[img] Text
13muellerfritschi_e.pdf - Published Version
Restricted to registered users only

Download (2MB)

Item Type:

Thesis (Dissertation)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology

UniBE Contributor:

Herzog, Walter, Schüpbach, Marianne

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

Language:

German

Submitter:

Ruth Bucheli

Date Deposited:

22 Sep 2014 15:41

Last Modified:

05 Dec 2022 14:36

URN:

urn:nbn:ch:bel-bes-1206

Additional Information:

e-Dissertation (edbe)

BORIS DOI:

10.7892/boris.54799

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/54799

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback