Rucker, Thomas (2014). Komplexität als transdisziplinäre und erziehungswissenschaftliche Problemstellung. In: Girmes, Renate; Geschke, Sandra Maria; Ostermeyer, Serjoscha P.; Shkonda, Anna (eds.) Den spezialisierten Anderen verstehen. Vom Wert transdisziplinärer Begegnungen. Dialog der Wissenschaften: Vol. 1 (pp. 121-134). Waxmann
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science |
UniBE Contributor: |
Rucker, Thomas |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education |
ISBN: |
978-3-8309-3151-5 |
Series: |
Dialog der Wissenschaften |
Publisher: |
Waxmann |
Language: |
German |
Submitter: |
Thomas Rucker |
Date Deposited: |
27 Jan 2015 08:58 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:39 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/62096 |